keskiviikko 29. elokuuta 2012

Sinä olet minun ainoa taivas, olet ainoa maa.



Kuumeilua ja sairaslomaa.. Maanantaina menin väkisin kouluun tän kauhean kuumeisen olon kanssa, olihan meillä vaan neljä tuntia koulua. Eilen tiistaina sitten luovutin ja jäin kotia, kun olo oli ylitsepääsemättömän hirveä. Hain terveyskeskuksesta hoitajalta sairaslomaa muutamaksi päiväksi, tulehdusarvot mitattiin samalla, jotka olivat liian korkeat.. Sen jälkeen lähdin äidin kyydissä Matkahuoltoon hakemaan mun opiskelijakorttia, jonka jälkeen kävästiin Nordeassa kirjoittelemassa muutamia papereita. Sitten suunnattiin Anttilan Top Teniin hakemaan se Samyangin kalansilmäobjektiivi. Toni tuli meille sen jälkeen pitämään mulle seuraa, oli aivan ihanaa käpertyä kullan kainaloon tän olon kanssa. :)
Tänään heräilin siinä kymmenen aikoihin, tarkoitus oli mennä Hietalahden eskariin kuvailemaan niiden tiloja ryhmän kanssa koulutyötä varten. Muut haastatteli yhtä työntekijää ja mä räpsin kuvia, sen jälkeen, kun muut lähti koululle tekemään sitä työtä, niin mä ajoin skootterilla kotiin ja aloin muokkailemaan otettuja kuvia. Oli vaan aika mukava juttu huomata, että tulostimesta on loppunut musteet! Nyt tässä odottelen, että isä tulisi kotia ja pääsisin sen kyydissä Prismaan hakemaan musteet, niin saan tulostettua ne kuvat.. Onneksi Tonikin pääsee muutaman tunnin päästä, ettei tarvi yksin kotona kärsiä tästä olosta..
Huomisesta ei ole yhtään tietoa.. Perjantaina amiksesta on onneksi "vapaapäivä", pääsee kullan viereen, ennenkun lähtee Iisalmeen metsälle ja mä mökille. 
Oon varmaan unohtanu mainita, että kuukausi taaksepäin Tonin kanssa kävästiin Seinäjoen rautatieasemalta hakemassa Algerianskinkki Ellen, joka matkusti jonkun naisen kanssa Jyväskylästä. :) Alempana muutama kuvat lismusta ja sen terrasta, jonka Toni on itse tehnyt.
Nyt sitten loppuviikon yritän parannella itseäni ja saada tulehdusarvot kohdilleen.. 






- Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti